Management Assistent
Wil jij de spil zijn in een internationaal agri-concern, waarbij jouw organisatorische skills en proactieve houding van onschatbare waarde zijn? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou!
Jouw werkzaamheden?
Dagelijkse ondersteuning van CEO en CFO
Proactief beheren van agenda's en jaarkalenders
Voorbereiden en organiseren van meetings, events en presentaties
Efficiënt regelen van (internationale) zakenreizen en accommodaties
Beheren van kantoorapparatuur en coördineren van IT-ondersteuning
Verzorgen van professionele communicatie op verschillende niveaus (o.a. persberichten)
Bijhouden van digitale archivering en documentatie
Initiëren van acties gebaseerd op ontwikkelingen binnen de organisatie
Flexibele ad-hoc ondersteuning van het team in Almere en andere vestigingen indien nodig
We bieden je?
Ten eerste een leuke baan voor 20 uur per week. Daarnaast een fijne werkomgeving in een team van 8 betrokken collega’s. De sfeer is informeel en de lijnen zijn kort. Er is ruimte voor eigen ontwikkeling, opleiding en initiatief. Flexibele werktijden en thuiswerken in overleg is mogelijk. Vanzelfsprekend ontvang je een goed salaris afgestemd op jouw ervaring. Daarnaast bouw je pensioen op en worden reiskosten vergoed.
Wie ben jij?
Je bent een organisatietalent, je straalt betrouwbaarheid en zelfvertrouwen uit. Je bent een verbinder en sociaal. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en je Engels is zeer goed. Spreek je Duits en/of Fans erbij dan is dat extra fijn! Je hebt relevante ervaring als Personal Assistant, Management Assistant, Executive Assistant, Directiesecretaresse of Office Manager.
Interesse in de mooie rol? Ik kijk uit naar jouw reactie en wie weet spreken we elkaar binnenkort!
Jouw consultant
Pauline Olde Scholtenhuis
pauline@vlottetantes.nl