Financieel Administratief Medewerker / Telefoniste
Administratief medewerker / telefoniste parttime (24-32 uur)
Ben jij een financieel administratieve topper die niet alleen secuur en flexibel werkt, maar ook goed in staat is om snel te schakelen in een dynamische werkomgeving? Voor onze opdrachtgever in Heerhugowaard zoeken wij een Financieel Administratief Medewerker / Telefoniste die stressbestendig is en het overzicht behoudt, zelfs wanneer het druk wordt. Jij zorgt ervoor dat zowel de administratie op rolletjes loopt als dat klanten en collega’s snel en goed geholpen worden.
Onze klant is een gerenommeerd installatiebedrijf dat zich richt op het leveren van hoogwaardige installatie- en onderhoudsdiensten voor zowel particulieren als bedrijven. Met jarenlange ervaring en een professionele aanpak zijn zij een betrouwbare speler in de markt. Ter versterking van het team zijn ze op zoek naar een enthousiaste nieuwe collega op kantoor.
Wat ga je doen?
Financieel / Administratief:
- Het verwerken van orders en facturen
- Invoeren en bijhouden van gegevens in het ERP-systeem
- Het inboeken van inkoop- en verkoopfacturen
- Het beheren van de debiteurenadministratie
- Algemene administratieve ondersteuning van het financiële team
Telefoniste / Klantenservice
- Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als leveranciers, zowel telefonisch als per e-mail
- Je schat in waar je zelf afspraken kunt inplannen voor de installateurs of je verbindt de klant door naar een projectleider
- Je zorgt voor een snelle en correcte afhandeling van onverwachte vragen of verzoeken, ook als het druk is
Wat verwachten wij van jou?
- Je hebt MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een administratieve of financiële richting.
- Je bent minstens drie dagen dus 24 uur per week beschikbaar (28 of 32 mag ook)
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een administratieve functie.
- Je hebt goede kennis van MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Ervaring met een ERP-systeem is een pré
- Ervaring met boekhoudsoftware is een vereiste
- Je bent stressbestendig en kunt goed schakelen tussen verschillende taken, ook wanneer het druk wordt.
- Flexibiliteit is jouw tweede natuur: je weet prioriteiten te stellen en houdt het overzicht
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en kunt zowel klantgericht als collegiaal handelen.
- Je werkt zorgvuldig, bent proactief, stressbestendig en kunt goed zelfstandig werken
- Je hebt een positieve instelling en een flexibele werkhouding
Wat wordt er geboden?
- Een afwisselende functie binnen een groeiend familiebedrijf met korte lijnen in een informele sfeer
- De kans om je zowel op administratief als op klantgericht vlak te ontwikkelen.
- Een goed salaris en fijne secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een prettige werkplek met moderne voorzieningen
- Een flexibele werkweek, passend bij jouw situatie.
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Een informele en collegiale werksfeer met korte lijnen binnen het team.
Dussss… ben jij die stressbestendige en flexibele administratieve kracht die wij zoeken?
Reageer dan snel!
Jouw consultant
Yvonne Lokhoff
yvonne@vlottetantes.nl